Ketchupeffekten...

OjOjOj, ibland har man inget alls att göra, och ibland kommer allt på en gång! snacka om ketchupeffekten!
Nu tillexempel, nu har jag gjort Samhällsläxan, och matten, Städat rummet och samtidigt pratat med kussen på msn! Låter inte som det var svårt va? Men du, det var det!  Louise och jag kännde att vi var värda lite gott efter de stressiga dagarna så vi köpte lite godis när vi var och handla på coopen... =-S
Idag hade vi inga lektioner för läraren var på möte :) så på morgonen hade vi inget alls att göra. efter lunch åkte vi RK (rullskidor klassiskt) uppför till Ullådalen. Guuud vad jobbigt!
Nu har vi bara varit på elevhemmet, evelina och emma plattade rasmus hår för ett tag sen . Åh herre guud!! x)
Snart är det städkoll, och man hoppas väl att man kan kamma hem en guld stjärna en gång till då :P

Och jag vill bara säga att det SUGER att vara / har varit sjuk här! När man är sjuk blir man nästan isolerad på sit rum för man inte ska smitta de andra. och när man har varit sjuk så får man inte fullfölja träningarna. Gah! Jag blir sååå arg!
Men det är väl för sitt eget bästa antar jag...

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0