Hej hopp !

sitter i skolan nu, har nyss haft samhällskunskap... och nu får vi vänta i nästan en hel timme (!!!) på engelskan för att de har ändrat schemat. Och palla gå till elevhemmet liksom ?! ;P hehe.

igår kom vi på en liten rolig grej till elevhemmet. Att det kunde heta "Barnhemmet järpen" / "järpen fängelse" x) Och jag bor i cell 101 på block 2. Haha !

Helgen spenderades hemma för en gångs skull :) åkte lite skidor, träffa "Sefia" , och latade mig så mkt jag kunde. Sen har jag en sån himla otur när jag ska åka tåg , för jag får alltid åka baklänges !!! Det är ett helv-te sista timmen då jag nästan hänger över armstödet och det känns som jag ska spy =O

Apropå julkalendern... hmm, jag är riktigt besviken faktist. Kastade mig upp kl 7 och trodde den började då, men det visade sig vara kvart över 7... och den var seriöst värdelös, inte ens små barn kan ju tycka den var rolig ! Det var ju inte ens nån snö på den för sjutton !!! :@ Nå ja, får väl ge den en chans iallafall... för julkallendern är juh en tradition att man ser.

/ julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0