Bättre att försöka än bara drömma...

Sitter och försöker komma på nåt kul å skriva.. Men det är svårt. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra på nyår !
Och jag är så arg på alla sjuka människor ! :@ Snälla bli friska! Det här är allvarligt ! 
Sen har jag kommit på att skidor inte bara är en sport och ett intresse, det är en livsstil, typ som vegeterian eller munk x)  !!! Man får inte göra vissa saker , så enkelt är det. x) 
Passet igår gick väldigt långsamt.. fick åka 2 h klassiskt helt i min ensamhet och hade ingen att prata med. Men efter en timme åkte jag å fick lite mer valla. Då åt jag en blåbärsmuffins oxå, det är inte ofta man får det mitt i träningen ;P
Sen åkte jag om en tant å gubbe som luktade skog ! Och ja, det var verkligen skog dom luktade, typ gran eller nåt :P det var lite kul tyckte jag, men jag skulle då verkligen inte vilja åka runt och lukta skog !

Idag har jag väl inte gjort så mkt... Tog mig en promenad upp på berget här ovanför me min lilla spark, det var mysigt. För solen sken så himla fint, och kallt var det oxå :) blider på väg.. :P
Ikväll blir det pizza (y)

// julia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0