Lördag :)

Morsning korsning! Lígger förtillfället i sängen hemma i "Muppland" och slappar, och ärligt talat blir jag ju depprimerad när jag kollar ut - Heltrist väder, några få snöplättar kvar och snöblandat äckel faller från himmlen. Men en sak är säker - äntligen jullov !

Igår hann jag inte med så mycket. Vi tränade på morgonen, och det passet var ju en klass för sig. x)
Tö + minusgrader = Svinhalt och isigt ! Så jag och louise begav oss ut på milen, och det var ju iinte så farligt till en början, men värre blev det när vi skulle ta oss nedför tillbaka ut på femman.
Då trodde jag seriöst att det här var slutet - nu skulle jag krascha och nästa station var sjukhuset.
Tänk er då två galningar på skidor på väg nedför, stå med bena brett isär, armarna rakt ut, komma skrikande i 180 och med tårar sprutande ur ögonen. (man vågade ju varken blunda/blinka) HAHA! det var säkert ingen vacker syn kan jag lova :P

Och nu til någonting helt annat : Jag är jättearg på min telefon, den startar inte ens :@
Så jag kunde knappt sms´a på hela tågresan, och ingen musik hade jag att lyssna på, och datorn ville tydligen inte bli ansluten till internet, så jag kan inte påstå att hemresan var så kalaskul direkt...

Nu ska jag träna snart, sen blir det till att åka och handla lite julklappar kanske..

Ha de bäst / julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0