Min tröja luktar pepparkaka...

Hej Hopp :)
Nu är vi tillbaka på elevhemmet, efter en fullspäckad helg.
Den spenderades i strömsund där vi åkte 2 st tävlingar. Sprint på lördagen och 5 km skate idag.

Så kl 10 på lördag morgon brummade vi iväg från gymnasiet med Mangan bakom ratten :P
Tävlingen (för mig) gick bra :) men det var kallt som tusan. Först var det prolog, sen semifinal och sen final. Och jag hade jättebra vallning (y) Jag vann faktist :D
Bodde på nån camping i flotta stugor (???) x) hehe ! På kvällen kollade vi på film och på stjärnor på is :) och jag får ursäkta ni som fick lite roliga sms :P vi hade tråkigt och dessutom gratis sms. "Sniglar är slemmiga" - Klyftigt Louise (y)
Idag gick det sämre .

När vi ätit, packat ur stugorna och städat dom lite lagom sådär så kutade vi till Dollar Store som låg i närheten. Det var ca -15 grader ute då ! Brr !
Hade aldrig vart där inne så det var ju värsta himmelriket tyckte jag och louise, vi var helt till oss och gick igenom varje hylla från topp till tå så vi inte skulle bomma nån av alla de Billiga sakerna som fanns där. Och det blev lite julklappsköp kan jag lova. Också en del saker till mig själv. :) Så det var ett jädra kvitto jag tog emot från kassörskan. HAHA !

I bilen på väg till Järpen var det på vissa ställen -23 grader kallt. =O  Brr!! tur att det inte var i nån cab vi åkte :P
Sen stod det två stora feta älgar på vägen. :P

Väl framme på hemmet var det till att packa upp grejerna och sätta sig och pilla bort alla prislapparna från alla saker man köpt. sen kokade jag och louise makaroner. Mums!

Nu ska jag faktist krypa till kojs. Dead line = 21.20 !!! Då ska jag sova !!!


Louise springande på väg mot Dollar Store.
Muggar jag köpte.Här ska jag förvara kolhydraterna innan jag äter upp dom. Men vrid på huvudet litergrann för att se den rätt.


// julia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0