Mathias är äcklig!

Har nyss vart ute på ett A1-myspass runt 2 milen :) det var kul , jag elin och louise åkte och pratade.
Tyvärr kommer inga bilder.

I helgen var vi i skellefteå och tävlade i vattenfall-cup. Jag var i jävulsk form kännde jag, och det gick kanon (y) speciellt på söndagen då det var sprint ! :D
Banan var fruktansvärt jobbig men vi överlevde milen på lördagen.
Resan i minibussarna gick jättefort :) Jag sov nästan hela tiden, och när jag inte gjorde det kollade vi på film.
Det var mysigt x) Och sen måste jag bara berätta om när vi stannade och åt i lycksele.
Då var det en liten asiat-gubbe som jobbade där, han gick och satte sig och börja prata vid bordet där jag, louise och elin satt. Och man hörde seriöst inte vad han sa, men han pratade på bara. Och sen började vi skratta så alla bara glodde på oss. Han babblade på om allt möjligt, att han skulle till umeå, om nån bea-sås, om att han åt 2 tallrikar mat, att han nyss hade plockat ur diskmaskinen.. Helt störd var han!
Och sen tog den jäveln min mössa! Gubbjävel!!!
Då trodde jag att det var slutet för min mössa och att jag aldrig skulle få se den igen.. men jag fick tillbaka den, och jag ville inte ta på mig den förän den var tvättad. x)

Gårdagen roade vi oss med att klaga vilken satans trainings-work vi hade, och att vi var såå stela i ryggen ! Vi behöver masage !

Det verkar vara coolt att hänga i mitt rum..

/ julia ;)

Kommentarer
Postat av: axis

HAHAH, som jag skrattade när jag läste inlägget ;p

Mjo, den där gubben alltså han var lite mysko.

Och mssan vettu, ja höll på att dö. hehhee.

Men har du trävvat den nu? ;)

2008-12-17 @ 15:35:45
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: Svar till elin

HAHA! Ja men herre gud!!! x) Klart jag har ! =O

2008-12-17 @ 22:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0