Det stora knäckbaket :D

Åh , det är så mysigt med jul ! <3 Och jag är på så bra humör dessutom ;)
 Gårdagskvällen spenderades hos emma i tierp. Med hela Fantastic Four ! Och det var verkligen på tiden att jag fick träffa dem ! En kanonkul kväll; kollade på tv, åt mat, godis, och det blev en hel del skvaller kan jag lova ! Det kunde inte bli bättre när jag satt där runt bordet, i hennes julpyntade kök, med mina 3 bästaste vänner, och lyssnade på julmysik och åt jättegod mat ! Och pricken över i´et var ju att det började snöa ute ... <3
Sen blev det till att gå och lägga sig även om det blev lite sent.. men kul var det (y)

När jag kom hem nyss måste jag ha fått nåt slags ryck, för nu har jag julaftonskläder på mig, städat köket, och jag kokar knäck med självaste knäck-kungen jakob..( eller inte? ) Och julmusiken ekar i huset ;) Sen ska jag baka lussebullar och slå in julklappar.. Bilder kommer (y)

Ha det bra så länge// julia ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

tack för igår, och lycka till med baket ;D<3

2008-12-22 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0