Trött men vid liv ;P

Just nu sitter jag mörbultad och trött på en stol i köket i stugan...
Tävling idag; Morapinglan :) Gick helt Okej, jag är nöjd.
Brummade iväg till mora imorse , fast jag startade inte ens för än halv 1. Gissa om det var drygt att vänta !!
Men fick träffa Louise, och vi hade en del att distkutera kan jag säga :P

Jag blir tokig på alla som är sjuka! :@
i början var jakob sjuk... sen blev pappa sjuk.. och därefter blev mamma sjuk, Nu har jakob blivit sjuk igen anar jag... !!! =O Usch säger jag bara !

Nu ska jag gå och sätta mig på ett ställe fritt från baciller !

Hej så länge // julia  ;)


Kommentarer
Postat av: louise the kiing

hahah julia, hade du mössan i luvan HAHAHAH jaaag döööör HHAHHHAHAHA

2009-01-04 @ 14:34:29
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0