Se upp, juniorcup! Jag är såå laddad! :D

Weeii ! jag är så glad! för snart (kl 12) rullar bussarna iväg mot Skellefteå och den första av 4 juniorcuper i år. Det ska bli så kuul !!
Men först måste jag plugga matte, och packa ihop lite. Framför oss väntar sedan en ca 6,5 timmar lång minibussresa..vilket inte låter speciellt peppande.
På lördag ska det vara 10 km skate, (!!!) första gången jag tävlar den sträckan. Och på söndag är det klassiskt sprint :D
Men nu måste jag kila, jag har inte packat klart på långa vägar =O

tjingeling / julia ;)


Kommentarer
Postat av: agnes

lycka till! :)

2008-12-11 @ 22:13:27
URL: http://agnestheberg.blogg.se/
Postat av: moster yvonne

Hej Julia,



Lycka till i Skellefteå!

2008-12-12 @ 08:31:46
Postat av: Svar till moster och agnes

Aa! :D

2008-12-12 @ 14:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0