Får en känsla att jag måste fly , och det är fort !

Just nu känns det som om alla i min omgivning är sjuka. Är livrädd varje gång nån nyser/hostar.
Kanske jag och pappa firar nyår här eller hemma, tråkigt nog.. Men på ett sätt kanske det är bra eftersom att jag inte vill riskera nåt inför Östersund.
Iallafall går jag på vitlök nu. Men fyfasen vad det är äckligt ! Som tur var har jag hittat på ett litet knep så det inte smakar så mkt, och att jag inte ska stinka allt för illa :P
Det är att jag pressar en klyfta och har i det i ett glas med lite vatten. Sen sveper jag allt i en klunk och sköljer ner med Massa vatten :P Prova de (y)   Men borsta tänderna efteråt ;)

Ska snart dra mig ut på ett A1-myspass på granberget. Längtar till det så jag kan komma ut å få lite frist luft.

Jag måste berömma min kusin (hoppas hon läser detta) att hon är Såå bra på att ta bilder ! Linn, du blir fotograf. Det känner jag på mig ;D

Nej nu ska jag stänga av den här dumma datorn och gå och byta om. Jag är en sån datanörd ?! Ps.det var inget erkännande.! ;)

Hej så länge // Julia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0